Образ Мотрі — один з найдовершеніших образів повісті. Мотря — дружина Карпа. Дівчина була із заможної родини, але добра і не вихвалялася на селі. Узявши шлюб, поринула у тяжкі будні. Зла свекруха звалила на неї всю хатню роботу. Щоденна гризня зробила Мотрю злою, сварливою жінкою. А лютість її не мала меж. Виколола свекрусі око та не переймалась, а раділа цьому.
Дівчина була невелика на зріст, але рівна, як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина, довгообраза, повновида, з тонким носиком. Щоки, червоніли, як червонобокі яблучка, губи були повні та червоні, як калина. На чистому лобі були ніби намальовані веселі тонкі чорні брови, густі-прегусті, як шовк. Мелашка має ще й чуйну поетичну душу. Письменник сам говорить про неї: «Мелашка була з поетичною душею, з ласкавим серцем. Часом вона у своїй розмові несамохіть вкидала слова пісень» . Спокійна вдачею, Мелашка терпляче зносить усі образи від свекрухи і Мотрі, але згодом, піддаючись впливу середовища, переймає звички, лайливу мову, грубість, що панувала в сім’ї Кайдашів. Як до наймички, ставилася Кайдашиха до Мелашки, загадуючи їй важку роботу, та ще лаяла і кривдила її. Тут Мелашка і зрозуміла, що живе не в матері, а в свекрухи, «що рідна мати і б’є, та не болить, а свекруха словами б’є гірше, ніж кулаками» . Мелашці хотілося піти до матінки та виплакати сльози, але люта свекруха і туди її не пускала.
я согодні читав науроці ці характеристики.
.
Русский барин, надменный Кирилла Петрович Троекуров, был очень знатным человеком. Перед ним трепетали не только подопечные крепостные, но и многие чиновники.
Дубровский не строил козни, как его враг Троекуров. Дубровский умел любить, он отказался от мести ради своей возлюбленной - дочери Троекурова. Из чувства справедливости он сжег свой дом, отобранный Троекуровым и распустил крепостных, чтобы они начали новую жизнь.
Приведённая глава романа М.Е. Салтыкова-Щедрина «История одного города» напоминает басню И.А. Крылова «Лягушки, просящие царя». В ней лягушки точно так же, как и головотяпы, отказались от свободы и добровольно закабалили себя, не сумев жить самостоятельно. Постоянно используются автором обороты речи и выражения, стилизованные под язык сказок. Ссылки на летописца и манера перечисления народов очень похожи на начало «Повести временных лет». Писатель делает этим намёк на то, что его произведение можно понимать как ироническую историю России.
Жил был прекрасный принц в своем прекрасном замке. Вот однажды на их царство напал большой страшный дракон, он дышал горячим пламенем... Принц послал много юношей, многие умерли во время сражение.
Но они победили страшного дракона. И стали они жить поживать и худа не знать.
думаю помогла.
Карлсон - очень весёлый, забавный персонаж. Думаю, Астрид Линдгрен хорошо относится к нему.