<span>Вельмишановний великий княже Ярославе!Звертаюсь до тебе з далекого XX століття. Я живу на твоїй і моїй рідній землі, але тепер вона називається не Київська Русь, а Україна. Прочитала недавно п'єсу Івана Кочерги "Ярослав Мудрий", де розповідається про важкий період твого життя і правління. Іван Кочерга відкрив нам завісу на моральні цінності наших далеких предків, їхні ідеали. Твій образ змальовано з великою повагою, яскравістю й любов'ю так, що він не може не збентежити душу читача. Я була дуже вражена тим, що в історії бувають такі далекоглядні, вольові, розважливі і мудрі особистості.Тобі довелося покласти багато сил, щоб зберегти єдність країни, злагоду серед народу. Був ти, княже, жорстоким і добрим, мудрим і терплячим у досягненні своєї мети. Мені у серце запали такі твої слова:Да буде мир! І Богом я клянусь,Що кожного вразить моя сокира,Хто збаламутить Київ наш і Русь,Хто осквернить насильством справу миру.Зараз нам не вистачає таких державних діячів, тому в країні панує розлад, занепад економіки, науки і культури. Для тебе, великий княже, "...в житті ясніше всіх скарбів людини честь і мужа вірність сяє...". О, якби зараз у людей були такі великі і чисті серця, то, може, й життя було б більш радісним і щасливим. У важкі часи розкривається душа людини, тоді видно, які ідеали вона сповідує. За честь вважаєш ти, що в жилах твоїх тече кров рабині — то кров твого народу. Ти наш батько. Ми вчимося на прикладі твого життя бути чесними, здатними на самопожертву ради Батьківщини, як ти нам заповів: "І, поки жив, стояти я клянусь за руську правду і єдину Русь!" Ми побачили, що "береться мудрість... із шукань і помилок гірких".Навколо тебе були люди добрі і злі. Учений монах Сильвестр теж зробив велику справу для нашої держави, переклавши і переписавши багато рукописів. Молодь він виховував на ученні Христа: "Тільки Бог царів і царства судить. Лиш він один далеку бачить путь, якою йдуть царі і прості люди". Пригадуєш, як ти казав?І добрій книзі більше я радію,Ніж золоту в коморі.Мені боляче за наш народ, бо зараз мало хто шанує науку і культуру, книжки, за які ви платили золотими монетами, в які вкладали багато сил. Образ Микити підтверджує, що ви, наші предки, були людьми чесними, порядними, шляхетними, У розмові з Сильвестром Микита каже:З пергаменту недовго зчистить ваду,Лиш з совісті не зчистити її.Спочатку Микита ненавидів тебе, Ярославе, за смерть свого батька. Але коли він зрозумів твою мету створення єдиної могутньої держави, то пробачив тебе. Із ворога Микита став твоїм вірним помічником і другом.Ми, твої нащадки, дуже вдячні за мудрий життєвий досвід, який долетів до нас крізь віки. І ще не раз зустрінеться нам твій образ на сторінках історичних романів.Із великою повагою до тебе, Ярославе, учениця 11 класу Ч. Н. </span>
Главные герои сказки "Приключения Чипполино" Начинаем : Напомню что эта сказка не была написана на границах во время союза,а в Италии ,популярный писателем - Джанни Родари . Самый главный персонаж это Чипполино и его отец Чиполло. Грустный сапожник Виноградинка ,кум-Тыква ,избалованная, маленькая девочка по прозвищу -Редиска ,храбрый мальчишка -Вишенка ,принц -Лимон ,гордый барон -Апельсин ,обычный мистер -Морко ,ну и храбрый герцог Мандарин .
Почему генералом быть хорошо - нигде не пропадёшь? -Потому что генералы командуют всеми кто ниже их по чину. Они могут им приказать что нибудь а те сделают т.к они должны повиноваться
Продолжение она была так мала что даже не доходила до размера горошины бк жалобно жжужжала и хотя крышка чайника и была открыта выбраться она не могла лапки её скользили по стенкам и сколько бы она не пыталась выбраться она не могла желание было столь сильно что она и не заметила как крылья её раскрылись мягко оттолкнулись от воздуха и она вылетела из чайника както так надеюсь помогла
<span><span>Имя и фамилия писателя, его дата и место рождения. 2) Описание семьи писателя. 3) Детство писателя. 4) Юность писателя. 5) Личная жизнь и преграды в жизни. 6) Начало творческой деятельности. 7) Дальнейшая судьба писателя…</span><span>1) название автора и дата рождения 2)его произведения 3)обобщения</span></span>