Әдептілік- салмақты, аз сөйлейтін, тәрбиелі адамды айтамыз.
Қарапайымдылық- басқалардан ерекшеленбейтін, көбінесе жай заттарға қуанатын адамды айтамыз. Мысалы: жаңбыр жауғанда немесе күн батуын тамашалап, соған қатты қуанады.
Табиғилық- өзінің таза келбетін сақтайтын адамды айтамыз. Яғни, түрлі бояуларды қолданбай, өзінің нағыз шын келбетін сақтаған адамды айтамыз.
Отбасы туралы онша білмеймін)
Досыма хабарласып, одан кешірім сұрап, келесы куні қайталанбайтынын және қайтып келсін деп сураймын
Өнерлі талантты əдемі əсем жеңіл биік ақылды дарынды
Мынау бұзау
Анау лақ
Бұл бота
әні жылқы
Міне сиыр
Анау қой
Сол ешкі
Қыстырма сөз — сөйлемге модальді мағына үстейді. Модальділік — айтылған ойға айтушының көзқарасын қоса білдіру. Әрбір сөйлемге сондай модальділік тән. Мысалы, сөйлеуші, жазушы бірдеңенің жайына көзі жетіп не болжап, не күмәнданып сөйлем құрауы мүмкін: Қайыржан келді. Қайыржан келетін шығар. Қайыржан келер ме екен? Сөйлемнің осындай мағыналық айырмашылықтарын түрлендіре түсу үшін оның ішіне оқшау сөз қосып айтуға да болады. Мысалы,Мен білсем, Қайыржан бүгін келеді. Кайыржан, шамасы, бүгін келетін болар. Қайыржан, кім біледі, келе ме екен?
Қыстырма сөздердің бірқатары ойдың айтылу тәсілін, өз арақатынасын, тағы басқа мағыналарды білдіреді. Қысқа сөйлемдегі ойға, оның айтылу тәсіліне айтушының көзқарасын да білдіру мақ-сатымен қыстырма сөздер сөйлем құрамына еніп отырады.
Қыстырма сөздер осындай стильдік қызмет атқаруда сөйлемге ерекше эмоциялы-экспрессивті де мағына енгізеді. Бұл жағынан әсіресе кісінің көңіл күйін, сезімін білдіретін қыстырма сөздердің орны ерекше.
Мына атының сымбаты, шіркін, өзгеше екен! Шіркін, жер-ақ екен! (Ғ. Мүсірепов). Шынын айту керек, мен мұны бұрын білмеуші едім. Не істер дейсің,тәйір?— деп, Қайрақбай әкеме қайрат берейін деді (С. Мұқанов). Е. бәсе, солай болу керек еді! (С. Мұқанов). Амал қанша, сен дұрыс айтып тұрған жоқсың (Ә. Әбішев). Биыл, несін айтасың, егіннің шығымы өте жақсы!