Эм
-Вохчи нахмурил се?
-Си!Рияни жите горю!)
Ответ: Мұражай - бірге жазылады, себебі күрделі зат есім және жасалу жолына қарай біріккен сөз ( мұра+ жай), шыны құрылыс- бөлек жазылады себебі тіркескен зат есім, кіреберіс- бірге жазылады себебі күрделі зат есім және жасалу жолына қарай біріккен сөз, 2016 жыл - күн, жыл аттарымен тіркесіп келген реттік сан есімдер араб цифрымен берілсе де, дефис жазылмайды, елорда - күрделі зат есім және біріккен сөз сондықтан бірге жазылады ( ел+орда).
Объяснение:
Қазақ халқының қол өнері<span> көне заман </span>тарихымен<span> бірге дамып, біте қайнасып келе жатқан бай </span>қазына<span>. Оның бір ұшығы туысқан Орта Азия халықтарының және </span>орыс<span>халқының </span>қол өнерімен<span> де ұштасып жатыр. </span>Қол<span> өнерінің басты бір саласы — </span>киім<span> тігу. Ерте </span>заманнан<span> күні бүгінге дейін өзінің қадір-қасиетін жоймай, қол өнерінің озық үлгісі ретінде ғана емес, әрі әсем, әрі ыңғайлылығымен де пайдаланудан қалмай келе жатқан қазақтың ұлттық киімдері әлі де аз емес. Олардың кейбіреулерін ескінің көзі қарттар күнделікті киіп жүрсе, енді біреулерін </span>қыз ұзату<span>, келін түсіру тойларында ойын-сауыққа пайдаланады (қалындыққа </span>сәукеле<span> кигізу) , сондай-ақ көпшілігі театрлардың арнаулы заказы бойынша тігіліп жүр. </span>Алматыдағы<span> «</span>Қазақстан»<span> магазинінде, облыс орталықтарында ұлттық киімдер (</span>шапан<span>, </span>мәсі<span> , </span>бөрік<span>, </span>қамзол<span> т. б.) сатылады. Қазақтың ұлттық киімдері - </span>Еуразия<span> даласын қоныс еткен көшпелі ел қазақтардың басқа халықтарға ұксамайтын </span>киім<span> үлілері табиғи ерекшеліктер мен көшпелі тіршілікке сәйкес қалыптасы. Қазақы киімнің барша сымбаты мен оюөрнегінде, әрбір әшекейінде халқымыздың тарихының, ой-дүниесінің қайталанбас көрінісі бар. Ол - біздің </span>ұлттық мәдениетімізЕрлердің<span> киізден тігілген жеңіл </span>бас киімі<span> . Айыр </span>қалпақ<span> жұқа етіп басылған ақ </span>киізден<span> тігіледі . Ол негізгі екі бөліктен құралады. Олар — қалпақтық төбесі және етегі (кейде қайырмалы деп те айтады) . </span>Қалпақтың<span> төбесі төрт сайдан (бөліктен) тұрады.</span>Шебер<span> пішілген төрт қиынды </span>киізді<span> арасына қара барқыттан </span>сыздық<span> салып, қайып тігеді . Сонда қалпақтың төбесі </span>күмбез<span> тәріздес болып шығады. Қалпақтың етегі жалпақтығы төрт елідей етіп, </span>дөңгелектеп<span> қиып алынған ақ киізден жасалады да, оны жоғарғы бөліктің (төбе) етегіне сыздық салып қондырады. Сәнді болу үшін, қалпақтың қайырмасының астыңғы жағы кейде қара барқытпен көмкеріледі . Қалпақтың төбесіне қара не басқа түсті </span>шашақ<span> тағын, төбесінің төрт сайы әр түрлі жібек жіптермен кестеленеді . Ақ киізден тігілген айырқалпақ әрі жеңіл, әрі салқын, әрі сәнді болып келеді . Соңғы кезде жергілікті өнеркәсіп орындары айыр-қалпақты әр түсті киізден жасап шығарып жүр</span>.Аяқ<span> киімнің бір түрі , оны </span>былғарыдан<span>, шегіреннен, құрамнан тігеді. Мәсінің сыртынан кебіснеластық (галош) киіледі. Көбінесе </span>мәсінің<span> қойыпты астарланып, көмкеріледі. Ал </span>ұлт<span> айы жалаң </span>қабат<span> болады. Ол тарамыспен ішкі жағынан жөрмеп немесе жара шаншыл өбістіре тігу арқылы ұлтарылады. Етікші мәсі тіккенде ең алдымен мәсінің басын, қонышын жұқа былғарыдан, ұлтанын қалың былғарыдан пішіп алады. Одан соң тігісін ішіне қаратыл, басын қондырады. Осыдан кейін мәсінің қонытын тігеді. Мәсінің қонышын қусырғанда тігістің арасына жіңішке сыздық салады.</span>
Мәсі — әрі жеңіл, әрі жұмсақ аяқ киім.Ол әсіресе тазалық үшін аса қолайлы. Соңғы жылдары жергілікті көсі порындар мәсіні көптеп шығаратын болды. Аяқ киімнің бұл түріне деген сұраныс жылдан-жылға көбейе түсуде.Қамзол18- 19 ғасырларда қазақ халқы арасында кең тараған ұлттық киім. Қамзол туралы мәліметтер 19 ғасырдың ортасынан бастап кездеседі. Қамзол тек қазақта ғана емес, басқа да түркі елдерінің киім үлгілерінде кездеседі. Әйелдер киімінде қамзолдың орны ерекше, ол әрі жылулық, әрі сәндік міндеттерін атқарады. Қамзолдар астарлы, жеңсіз жеңіл жаздық киім. Етектері мен жағалары тас, оқа, күміс тиындарымен (сөлкебай)әшекейленген, бұйымдар қадап, әртүрлі әткеншектер ілінген.
Тіл – қай ұлтта, қай елде болсада қастерлі, құдыретті. Ол әрбір адамға ана сүтімен бірге еніп, қалыптасады. Тіл байлығы - әрбір елдің ұлттық мақтанышы. Ол атадан балаға мирас болып қалып отыратын баға жетпес мұра. Демек, әр адам ана тілін көзінің қарашығындай қорғауға, оның орынсыз шұбарлануының қандайына болса, да қарсы тұруы тиіс.Тiл адам баласының сезiмiне тiкелей байланысты,өйткенi бiз iшiмiздегi бар ой-толғанысты тiлiмiз арқылы жеткiземiз.
Жекпе жекке бір батыр екіншісін шақырады. Ал жекпе жектің шарттарын егер алдын ала келісілмеген болса онда жекпе жекке шақырылған батыр таңдайды.
Жекпе жекке шақырылған батыр егер қылыштасамыз десе онда олар қылышпен айқасады.
Жекпе жекте жеңісті білдіретін белгілер де әртүрлі болады.