Ответ:Ткани с полотняным переплетением непрочные, легко мнутся, на срезе осыпаются.
Объяснение:
Samarqand - dunyodagi eng qadimgi shaharlardan biri. Uning 2750 yillik faoliyati davomida u ko'p narsalarni boshdan kechirdi: tez o'sish va o'z-o'zidan tushib ketish, ilm-fan va madaniyatning gullashi, butunlay yo'q qilinishi va asta-sekin yangilanish. Uning hikoyasi voqealar bilan bir qatorda Rim, Bobil, Iskandariya va Konstantinopol tarixi bilan to'la.Bugun yarim million aholisi bo'lgan shahar Samarqand viloyatining ma'muriy markazi hisoblanadi. Biroq jahon hamjamiyatining ongida Samarqand jahon tarixining yodgorliklaridan biriga aylandi - 2001 yilda shahar YuNESKOning Butunjahon merosi ro'yxatiga kiritilgan.Shahar dengiz sathidan 702 metr balandlikda joylashgan. Bu erda iqlim yumshoq, O'zbekistonning boshqa hududlariga nisbatan - salqin. Shaharning kelib chiqishi sifatida xizmat qilgan ko'plab tabiiy suv manbalari issiq yoz kunlarida qulay sharoit yaratmoqda.Samarqand aholisining etnik tarkibiga asosan o'zbeklar, tojiklar, ruslar, irlandlar va boshqalar kiradi. Shahar uch tilda - o'zbek, rus va tojik tillarida gapiriladi.Aholining aksariyati islom dinidir. Biroq, shahar ham, masihiylar va yahudiylarning uyida. Barcha uch din vakillari ishtirok etgan Xoja Donier maqbarasi (Doniyor payg'ambar) diqqatga sazovordir.2000 yil Samarqand Buyuk Ipak yo'lining asosiy nuqtalaridan biri edi. Bugungi kunda bu yanada ko'proq sayyohlik shahri bo'lib, unda ilm-fan va madaniyat rivojlanmoqda. Yaxshi geografik joylashuv, yuz yillar oldin bo'lgani kabi, iqtisodiyotning rivojlanishiga hissa qo'shadi.Shahar bo'ylab ko'plab tarixiy yodgorliklar tarqalgan bo'lib, ularning yaqinida qulay mehmonxonalar, restoranlar, yozgi kafe mavjud. Bundan tashqari, Samarqandning tashqarisida xalqaro va xalqaro aeroport mavjud, u yaqin va uzoq xorijdan, jumladan, Evropadan va Osiyodan parvozlarni qabul qiladi.Darvoqe, 1996 yil 18-oktabrdan boshlab, bu kun Samarqand kuni sifatida nishonlanadi.
Ответ:
Рена́т — мужское имя. В советское время ассоциировалось с сокращением слов «революция, наука, техника» или «революция, наука, труд». В России имя Ренат и его вариант Ринат получили широкое распространение среди современных волжских татар и башкир. На Северном Кавказе имя распространено у карачаевцев и лезгин. Также встречается в Казахстане у татар, казахов, уйгуров и др. Ренат Гильфанов — российский поэт.
Цитатний план:
1."Я б так хотів,щоб у нас були діти".
2."...пливе річкою великий-великий персик".
3."...із персика вискочив опецькуватий хлопчик".
4."...назвали його Момотаро".
5."Я вирушаю підкоряти Острів Чудовиськ".
6."....Момотаро зупинив собака".
7."У передгір"ї зустрівся їм фазан".
8."Трапилась їм на дорозі мавпа".
9."Добулися вони до Острова Чудовиськ".
10."...вожак впав навколішки.."
11."...наш Момотаро-найсміливіший у Японії".
<span>Яз көне җир кардан арынырга өлгерми, инде кояш яхшы җылыткан урыннарда умырзаялар күренә башлый. Тал, зирек, чикләвек, куаклары, усак чәчәк ата. бу вакытта агач һәм куаклар яфрак ярмаган ,ә инде бөреләре бүрткән була. Агач һәм куакларда сок хәрәкәте башлана. Тиздән бөреләрдән яшел яфраклар ярала, ә җир өсте яшел үлән белән каплана. Аннары күп кенә үсемлекләр чәчәк ата. Яз көне безгә җылы яклардан күчмә кошлар әйләнеп кайта. Бездә алар үзләренә җитәрлек азык таба ала: бөҗәкләр уяна, ә кардан арчылган урыннарда үткән елгы орлыклар күп була. Беренче булып кара каргалар кайта. Кара каргалар кайтуны безнең якларда яз башлану дип исәпләү гадәткә кергән. Алар артыннан – сыерчыклар, ә шуннан соң тургайлар кайта. Барыннан да соңрак, бөҗәкләр күбәйгәч, күке, карлыгач, яр карлыгачлары кайта. Әмма яз көне, син моны үзең дә сиздең инде, һава торышы гел үзгәреп тора. Кояшлы җылы көннәрдән соң кинәт кенә салкынайтып җибәрә һәм хәтта кар да ява, ул кар кайвакыт берничә көн эремичә ята. Мондый көннәрдә кошлар ачыга, чөнки үсемлек орлыклары кар астында кала, ә бөҗәкләр салкыннан качып бетәләр. Мондый вакытта күп кенә кошлар һәлак булырга мөмкин, шуңа күрә аларга өстәмә азыкны салкын көннәрдә язын да бирергә кирәк. Язын күпчелек кошлар оя коралар. Күке һәм Ерак Төньякның кайбер кошлары, мәсәлән, диңгез үрдәкләре генә үзләренә оя ясамыйлар. Кошлар үзләренең ояларын җиргә , агач ботакларына һәм агас куышларына, түбә асларына ясыйлар. сыерчыклар күбесенчә сыерчык ояларына урнаша. Бу кошлар бик күп бөҗәкләрне – үсемлек корткычларын ашыйлар. Шуңа күрә сыерчыклар килер алдыннан кешеләр бакча һәм парклардагы агасларга оялар ясап эләләр. Сыерчык оясын башта таякка кадаклыйлар, ә соңыннан таякны нык итеп агачка беркетәләр. Сыерчык оясын агачка кадаклап куярга ярамый, чөнки агачка зарар килергә мөмкин. Кошлар йомырканы үз ояларына салалар. Ә күкеләр исә чит ояга, ә диңгез үрдәкләре шәрә таш өстенә салалар. Әгәр дә син кош оясы очратасың икән, шундук әкрен генә читкә кит . эш менә нәрсәдә: кеше якынлашканда, кош, куркып, оясыннан очып китә һәм кеше ул тирәдән китмичә кире әйләнеп кайтмый. Әгәр син оя янында озак торсаң, йомырка суынып эчендәге кош балалары һәлак булырга мөмкин. Кош йомыркаларын тотып карау аеруча фаҗигале, чөнки мондый очракта кайбер кошлар ояларына кире әйләнеп кайтмый торган булалар.</span>